Marknadsföreningen Sverige
Vad är värdet på ditt varumärke?
– En digital ”lunch and learn” med nätverksgruppen Varumärke
Vi pratar ofta om varumärkesvärde eller Brand Equity, men vad betyder det egentligen och vilken roll spelar det för företagets resultat? Vilka byggstenar behöver vi säkra och hur mäter vi egentligen dessa delar på kort och på lång sikt?
Att motivera investeringar i långsiktig varumärkesstärkande aktivering är ofta en utmaning – så hur kan vi hitta bevis i kopplingen mellan ett starkt varumärke och finansiellt resultat?
Ta tillfället i akt att lyssna och fördjupa kunskapen inom detta viktiga område. Cecilia Perlind, senior director Market & Client på Kantar, tar er på en resa där teori varvas med insikter från världens största varumärkesundersökning BrandZ. Ni får också tillfälle att ställa alla frågor och funderingar ni har inom området.
En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:
- Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
- Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
- För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen
När: Tisdag 24 maj, kl. 12.00-13.00
Var: Online, via Zoom
Nätverksträff online 24 maj, kl 12.00-13.00
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.
Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter