Marknadsföreningen Sverige
Så ökar du kreativiteten på marknadsavdelningen – för garanterad effekt
Marketing Afternoons med AW på plats hos United Spaces Waterfront
Välkommen till årets andra omgång av Markering Afternoons, denna gång på plats på United Spaces Waterfront. Vi startar med mingel, nätverkande och powerfika följt av föreläsning med frågestund. Efteråt öppnar vi upp terassen för fortsatt AW och härligt sommarmingel, för de som vill fortsätta snacket & erfarenhetsutbytet.
I en allt mer hektisk jobb-vardag där marknadsavdelningen, liten som stor, sitter på oändliga mängder data, gäller det att inte glömma bort vikten av en blomstrande kreativitet – en helt avgörande komponent för framgångsrik kommunikation.
Men hur skapar man egentligen kreativ kommunikation om och om igen, utan att behöva anlita en byrå eller fastna i långa processer? Det är faktiskt lättare än du tror! Häng med på en spännande och energifylld föreläsning där Erik Modig, förutom att presentera senaste stoff kring sin forskning i ämnet, också bjuder på en rad praktiska tips och övningar kring hur du och dina kollegor kan boosta er kreativitet innan sommarledigheten.
Välkommen!
När: 16 juni, 15:30-17:00*
Var: United Spaces Waterfront, Klarabergsviadukten 63
*HÅLLTIDER:
- 15:30-16:00 Registrering, check-in, mingel & powerfika
- 16:00-17:00 Föreläsning
- 17:00 Terrassen öppen för fortsatt försommarmingel & AW-priser i baren
Marketing Afternoons är exklusivt för Marknadsföreningen Stockholms och United Spaces respektive medlemmar.
Marketing Afternoons 16 juni, kl 15.30
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se eller via din bokningsbekräftelse (via e-post). Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Om Marketing Afternoons
Marketing Afternoons är en seminarieserie signerad Marknadsföreningen Stockholm och United Spaces där vi fyra eftermiddagar om året lyfter fram det allra bästa inom marknadsföring och kommunikation. Kom och bli inspirerad av spännande talare och case samtidigt som du får en rejäl energiboost i form av en nyttig powerfika.
Tidigare nedslag i seminarieserien Marketing Afternoons:
- Mikael Lenneryd, Marknadsdirektör, Apoteket: Från storbyrå till inhouse
- Christian Cabau, Director Marketing, Klarna: Behind the scenes på Klarna med Årets Marknadschef
- Nina Kurn & Kajsa Öijerholm, Senior Art Director & Visual planner och Senior Copywriter & kommunikatör på RBK : Det kreativa teamet – från idé till innovation
- Fredrik Wass, Omvärldsanalytiker Sveriges Tidskrifter: De viktigaste medietrenderna 2021
- Pino Roscigno, Commercial & Brand Director, Stadium: Att aktivera världen
- Silla Levin, Forsman & Bodenfors: Kommunikationens kraft – att bygga hållbara varumärken
- Calle Sjönell, Facebook: Vad fungerar i sociala medier, på riktigt?
- Patrik Nygren-Bonnier, Årets Marknadschef 2017, Så skapades reklamkoncepten bakom IKEA och Åhléns