Marknadsföreningen Sverige
Utmanarnas smartness och bästa MarCom-tips!
– Lyssna till vinnarna av Årets Disruptör och Årets Framtidslöfte
Varmt välkommen till detta frukostwebbinarium där vi gästas av vinnarna från Årets Framtidslöfte, Roza Azimi, CMO och medgrundare på Snaptive, och Årets Disruptör, Matsmarts CMO Sofia Syrén.
Både Matsmart & Snaptive är fantastiska exempel på utmanare som gått in och ”disruptat” traditionella branscher. Bolag som sett möjligheterna till förändring av stora samhällsproblem som ett ohållbart matsystem och psykisk ohälsa, och sedan skapat konkreta affärer som bidrar till lösningarna. Snaptive genom att digitalisera och demokratisera kuratorstjänst till unga i skolåldern; att finnas där ungdomarna själva finns och på deras villkor. Och Matsmart som hjälper matindustrin att minska sin klimatpåverkan genom att se till att ingen produktion kastas, utan istället cirkuleras till e-handelns kunder, som får hållbar mat till väldigt bra priser.
Vi tar oss bakom kulisserna hos dessa två aktörer, till det som ledde till vinst av utmärkelserna i maj och där Snaptive & Matsmart berättar om framgångsrecepten bakom deras framgångar hittills. Samt hur det är att jobba med marknadsföring på ett entreprenöriellt och nystartat företag.
Hur kan man tänka smart med sin marknadsföring när man har begränsad budget? Var börjar man och vilka prioriteringar har gjorts?
När: Tisdag 7 december, kl 08.30 – 09.30
Var: Online, via Zoom
Webbinarium, 7 december, kl 08:30-09:30
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
Roza Azimi, CMO & Co-Founder Snaptive (Vinnare av Årets Framtidslöfte 2020)
Sofia Syrén, CMO Matsmart (Vinnare av Årets Disruptör 2020)