retail

Online med nätverket RIO: Blir butikens roll ännu viktigare under dessa tider?

Marknadsföreningen Stockholm

Blir butikens roll ännu viktigare under dessa tider?

Välkommen till årets första RIO-träff!

Denna gång gästas vi av GlobalConnect och deras marknadschef Frida Olsson där vi pratar om deras satsning ”Den blomstrande kedjan”. De bestämde sig för att fråga ledare, chefer och experter om vad som inspirerar dem och framtiden för retail.

Lyko, Stadium, Bambuser och Cervera är några av de samarbeten de hittills genomfört.

Under träffen diskuterar vi behovet av digital infrastruktur för morgondagens kundupplevelse, contentstrategi och hur deras resa med några av landets största detaljhandelskedjor ser ut.

https://denblomstrandekedjan.se

När: Fredag 5 februari, kl 09.00 – 10.15
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)

NÄTVERKSTRÄFF ONLINE 5 FEBRUARI

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Talare

Frida Olsson, Marknadschef, GlobalConnect