Marknadsföreningen Sverige
Hur skyddar du dina varumärken genom krisen?
Covid-19-krisen har ändrat sättet vi lever och arbetar på ett rätt drastiskt sätt, och med det kan det också vara svårt för en annonsör att veta hur man ska navigera genom krisen.
I detta webbinarium kommer PHDs strategichef Håkan Gustafsson berätta vad vi kan lära oss av historien och dela med sig av framgångsrika strategier för att skydda varumärken i tider som dessa.
Agenda
- Vad vi lärt oss av historien
- Effekten av isolering, förändringarna i mediekonsumtion
- Hur skapa hävstång genom kreativitet
- Olika strategier för att snabbt skapa nya e-handelsfunktioner
- Hur bör man förbereda sig för världen efter Covid-19
Till detta event har du som är medlem möjlighet att bjuda med en gäst som då går kostnadsfritt. Se anmälningskoden i ditt senaste medlemsbrev i din inkorg. (Begränsat antal platser – först till kvarn!)
När: Torsdag 25 juni kl. 12:00-13:00
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom (vi skickar en länk inför eventet)
Om talaren
Håkan has been in the industry for over twenty five years and has accumulated experience from both sides of the table – client (marketing departments) and delivery (media agencies). This combination gave him a broader understanding of clients’ needs as well as media opportunities.
Previously Håkan was Nordic media manager at Procter&Gamble, Samsung and 3 as well as Managing director at Carat Nordic. Media director at Carat, Vizeum and MEC, and Account director at MEC
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Webbinarium, 25 juni, kl 12:00-13.00