Varumärke
Syftet med nätverksgruppen Varumärke är att i en mindre grupp dela visioner, diskutera trender och byta erfarenheter för att både inspirera och öka våra kunskaper. Det ska vara högt i tak när vi diskuterar så att vi vågar berätta om såväl misslyckade som lyckade insatser!
Nästa träff:

Nätverket Varumärke: Carglass och medarbetarnas betydelse i marknadskommunikationen
[PÅ PLATS] 21 sep: I denna träff med Varumärke berättar Carglass om de drivkrafter som ligger bakom deras storsatsning och varför de väljer att låta sina medarbetare ta plats i marknadskommunikationen.
Ledare:
Socialt
Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna, t ex på vår LinkedIn- eller Facebook-sida.
Använd gärna hashtaggen #mis_sthlm där och på Twitter och Instagram för att andra ska kunna följa dina inlägg.
Ansvarig från Marknadsföreningen: Jenny Aarnio, jenny(@)mis.se
Tidigare teman:
- Kreativt varumärkesbyggande för ökad hjärnforskning
- Hos SEB, med konstrunda
- Digital lunch and learn – Vad är värdet på ditt varumärke?
- Indiska & varumärket
- Relevant varumärkeskommunikation under Coronakrisen
- Syftesdrivna företag
- Möt Klarna i ett inspirerande samtal
- Ett besök hos TUI
- Använd alla sinnen för att förstärka och tydliggöra varumärket
- Blockchain Branding
- Trender inom hållbarhet
- Get in the game, River
- Algoritmen och varumärket
- Barncancerfonden, om ”den blå stolen”
- Apoteket – från monopol till konkurrens
- Det professionella dopet
- Det visuella varumärket
- Bygg varumärket med Service Design
- Medarbetaren och varumärket
- Kreativitet, strategi och juridik – en varumärkesdiskussion i 3D