Varumärke
Erfarenhetsnätverket för varumärkesfrågor
Syftet med nätverksgruppen Varumärke är att i en mindre grupp dela visioner, diskutera trender och byta erfarenheter för att både inspirera och öka våra kunskaper.
Det ska vara högt i tak när vi diskuterar så att vi vågar berätta om såväl misslyckade som lyckade insatser!
Nästa träff
Ledare
Socialt
Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna, t ex på vår LinkedIn- eller Facebook-sida.
Ansvarig från Marknadsföreningen: Elina Andersson, elina@mis.se
Tidigare teman:
- Carglass och varumärket
- Fonus – En varumärkesresa från döden till livet
- Kreativt varumärkesbyggande för ökad hjärnforskning
- Hos SEB, med konstrunda
- Digital lunch and learn – Vad är värdet på ditt varumärke?
- Indiska & varumärket
- Relevant varumärkeskommunikation under Coronakrisen
- Syftesdrivna företag
- Möt Klarna i ett inspirerande samtal
- Ett besök hos TUI
- Använd alla sinnen för att förstärka och tydliggöra varumärket
- Blockchain Branding
- Trender inom hållbarhet
- Get in the game, River
- Algoritmen och varumärket
- Barncancerfonden, om ”den blå stolen”
- Apoteket – från monopol till konkurrens
- Det professionella dopet
- Det visuella varumärket
- Bygg varumärket med Service Design
- Medarbetaren och varumärket
- Kreativitet, strategi och juridik – en varumärkesdiskussion i 3D