Varumärke
Erfarenhetsnätverket för varumärkesfrågor
Syftet med nätverksgruppen Varumärke är att i en mindre grupp dela visioner, diskutera trender och byta erfarenheter för att både inspirera och öka våra kunskaper.


Det ska vara högt i tak när vi diskuterar så att vi vågar berätta om såväl misslyckade som lyckade insatser!
Nästa träff
Ledare
Socialt
Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna, t ex på vår LinkedIn- eller Facebook-sida.
Ansvarig från Marknadsföreningen: Elina Andersson, elina@mis.se
Tidigare teman:
- Carglass och varumärket
- Fonus – En varumärkesresa från döden till livet
- Kreativt varumärkesbyggande för ökad hjärnforskning
- Hos SEB, med konstrunda
- Digital lunch and learn – Vad är värdet på ditt varumärke?
- Indiska & varumärket
- Relevant varumärkeskommunikation under Coronakrisen
- Syftesdrivna företag
- Möt Klarna i ett inspirerande samtal
- Ett besök hos TUI
- Använd alla sinnen för att förstärka och tydliggöra varumärket
- Blockchain Branding
- Trender inom hållbarhet
- Get in the game, River
- Algoritmen och varumärket
- Barncancerfonden, om ”den blå stolen”
- Apoteket – från monopol till konkurrens
- Det professionella dopet
- Det visuella varumärket
- Bygg varumärket med Service Design
- Medarbetaren och varumärket
- Kreativitet, strategi och juridik – en varumärkesdiskussion i 3D





Cecilia Perlind, Head of Brand & Communications, Kantar Sifo
Olle Nyström är content director på Minnesota, en av Sveriges ledande kommunikationsbyråer inom event och sponsring. Olle har 25 års erfarenhet som producent av upplevelsekommunikation, möten och aktiveringsprocesser för kunder som Apoteket, IBM och Electrolux.