Det här är nätverket för dig som arbetar med eller är intresserad av relationsmarknadsföring. I gruppen vill vi ge inspiration om hur man kan arbeta med relationsmarknadsföring genom praktiska case och intressanta föreläsningar.

Vi vill diskutera vilka kommunikationskanaler som är mest lämpade för relationsmarknadsföring och hur man skapar långsiktiga relationer med sina kunder, men ändå behåller kundens integritet.

Här kan du också läsa en kort intervju med Camilla Cramner om vårens träffar och vad som sker inom CRM/kund just nu.

Kommande träffar:

Håll utkik i kalendariet!

Ledare:

Camilla CramnerCamilla Cramner har lång erfarenhet från seniora positioner på stora multinationella företag inom Kundlojalitet, Marknad, Varumärke, Customer Experience, CRM/CVM. Hon har nyligen startat LoyaltyFactory som erbjuder strategier och lösningar med fokus på CRM/CVM och marketing automation.

Kontakt: camilla.cramner(a)loyaltyfactory.se

Ann NetterwallAnn Netterwall, har över 20 års erfarenhet från DM-branschen. Driver idag Kiwano relation som hjälper till med hela eller delar av DM/DR-produktioner.

Kontakt: ann(a)kiwano.se

karin bjäreholtKarin Bjäreholt är CRM-konsult och har jobbat med CRM-frågor, DR och RM i över 15år.

Kontakt: karinbjareholt(@)outlook.com

Socialt

MiS nätverk har ett forum på LinkedIn

Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna.
Använd gärna hashtaggen #mis_sthlm på Twitter och Instagram för att andra ska kunna följa dina inlägg.

Ansvarig från Marknadsföreningen: Jenny Aarnio, jenny(@)mis.se

Tidigare träffar:

  • Viking Line Skandinavien AB
  • NeuroScience med Postnord, Behind the Mind 2
  • CRM och ny Teknik, Wiraya
  • Kunddriven affärsutveckling, Systembolaget
  • Så bidrar kundlojalitetsarbete och NPS till förändring!
  • Unionen
  • K-rautas CRM-resa
  • Kundlojalitet med Svenskt Kvalitetsindex
  • CRM med Friskis & Svettis
  • Neuroscience med PostNord
  • Från traditionell till modern kundklubb – Apoteket
  • CRM med Bonnier Bokklubbar
  • CRM Barometern, White Hills, och Wiraya
  • Wunderman, Relevant individanpassad kommunikation i alla kanaler – hur får man det att hända?
  • Aftonbladet.se och CRM
  • Hur knyter man ihop mobile devices, olika datakällor och kund? Fritidsresor
  • Om kundklubben och lojalitet, Hemtex
  • Om framtidens lojalitet, Differ
  • Åhlens klubb
  • Upplands motor
  • Halebop
  • InkClub
  • Kundlojalitet och CRM, AmEx
  • Digitaliserad direktkommunikation – Wiraya
  • One to one marketing – klyscha eller verklighet? Camilla Cramner, TeliaSonera, mfl.
  • SAS Eurobonus – SAS
  • Case BarnCancerfonden – Anne Bergsten (Marknadschef)
  • COOP med Sara Mundt Petersen, CRM-chef
  • Relationer via digitala kanaler, Webpower, Alexandra Jonsson, Sebastian Müller
  • Round the table – ett samtal med Henrik Patek från ICA
  • Allt du behöver veta om CRM och få lojalare och lönsammare kunder, Staffan Elinder Dubblera
  • Kundmötet och effekter av kundlojalitet, Magnus Söderlund, Handelshögskolan
  • Dela :