Detta var en nätverksgrupp inom konsument- och kundinsikter,
marknadsanalys, medarbetarundersökningar, opinion- och 

samhällsundersökningar, varumärkesstrategi och marknadsföring.

Anna Broback har sedan juni 2019 anslutit som ledare för nätverket CSR & hållbarhet. För fler insikter inom kundinsikt rekommenderar vi vårt nätverk CxL (Customer Experience, CRM & Kundlojalitet).

_________

I det här nätverket får du ta del av casepresentationer som ger dig uppdaterade
kunskaper inom områden som konsumenttrender, kunddriven innovation och
framtidens researchmetoder. Du får även utbyta erfarenheter med andra
nätverksdeltagare och reflektera över lärdomar från presentationerna under interaktiva diskussioner.

Nätverksträffarna alternerar mellan olika undersökningsföretag. Vi varvar presentation med diskussion vid varje tillfälle.

Ledare

Anna BrobackAnna Broback, PhD i konsumentbeteende, föreläsare och konsult.

Varför är du nätverksledare?

–Jag drivs av att skapa ett kreativt forum där konkreta frågor behandlas och diskuteras i workshopsformat. Drivkraften är att varje månad arrangera en nätverksträff med duktiga talare, relevanta case och intressanta diskussioner.

Kontakt
Tfn: 0707 176025
E-post: anna.broback(@)gmail.com

Socialt

MiS nätverk har ett forum på LinkedIn

Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna.
Använd gärna hashtaggen #mis_sthlm på Twitter och Instagram för att andra ska kunna följa dina inlägg.

MiS kontakt: Ansvarig från Marknadsföreningen i Stockholm är Helen Crowe Blomgren, helen@mis.se

Tidigare träffar

  • Dela :