CX

Webbinarium: De 3 disciplinerna för lojala och lönsamma kundrelationer

Marknadsföreningen Stockholm

Webbinarium: De 3 disciplinerna för lojala och lönsamma kundrelationer

– CX, CRM och Kundlojalitet

Hur bra är din organisations kundupplevelse idag och hur mäter du det? Vet du vilka dina mest lojala och lönsamma kunder är? Och hur skapar man en bra kundupplevelse i en tid då kunder möter våra varumärken i många olika kanaler – både offline och online?

Kundupplevelse (CX) är idag ett företags absolut viktigaste konkurrensfördel, viktigare än
t ex produkt/ tjänst och pris och företag med högt lojalitetsindex (t ex NPS) växer ca 2.5 gånger snabbare än sina branschkollegor enligt studier.

Men vad utgör en bra kundupplevelse och vad behövs för att skapa det idag?

Välkommen på vårt webbinarium med Camilla Cramner, grundare av företaget LoyaltyFactory och som utbildar och konsultar inom området CX, CRM, Lojalitet.
Camilla har ett brett perspektiv på kundrelationer genom lång, gedigen erfarenhet från seniora positioner I stora företag, både i Sverige, i Europa och i USA.

Agenda

  • Definitioner och begrepp: CRM, CX, Kundlojalitet = en treenighet du behöver få ihop
  • The Loyalty Effect – kund KPI:er och resultateffekter
  • Trender att ha koll på – kunderna nya förväntningar på dig som leverantör
  • Skapa ett strategiskt ramverk
  • Fokusera din CX-satsning: Vilka är dina royals?
  • Q&A med Camilla

 

När: Onsdag 29 april, kl 09.00-10.00
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom. Vi skickar en länk till alla anmälda.

 

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.

Så behandlar vi dina personuppgifter

Webbinarium, 29 april, kl 09:00-10.00

BOKA DIN PLATS >>

TIPS: Missa inte onlinekursen De 3 disciplinerna för kundlojalitet som Camilla håller för oss den 18 maj!