phd media

Seminarium & glöggmingel: Regelbrytarens regelbok

Marknadsföreningen Stockholm

Regelbrytarens regelbok

–De 5 budorden för utmanande varumärken

Gemensamt för många utmanare är att det skett ett skifte i vad en utmanare är: Inte ett varumärke som utmanar någon, utan ett varumärke som utmanar något; något de känner behöver förändras.

Vid årets Cannes Lions Festival gick PHD och eatbigfish upp på scenen för att diskutera hur utmanande tänkande har blivit allt viktigare för många varumärken – oavsett om det är väletablerade varumärken eller nystartade företag.

Vi bjuder in dig till en session där vi från PHD Sweden, kommer att dela insikter från dem som utmanar status quo, och tala om de fem gemensamma förhållandena inom marknadsföring och mediebeteende som utmanande varumärken verkar använda.

Seminariet kommer att baseras på PHD’s åttonde bok, ”Overthrow II – 10 strategies from the new wave of challengers”, en bok som utforskar dagens aktuella teman så som teknologi, data, kultur och kreativitet samt vilken roll dessa spelar för dagens varumärkesutmanare.

Kom och bli inspirerad!

 

När: Tisdag 3 december kl. 15:30-17:00*
Var: PHD Media, Västgötagränd 2 (Hiss B)

*Glögg & mingel från 15:30, seminariet börjar 16:00.

 

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se. Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Seminarium, 3 december, kl 15:30-17.00

BOKA DIN PLATS >>