Marketing Afternoons

Save the date: Marketing Afternoons Online med AW

Marknadsföreningen Stockholm

Marketing Afternoons #2 – Save the date

Vårens andra omgång av Marketing Afternoons i samarbete med United Spaces kommer att äga rum den 3 juni. Markera kalendern redan nu. Mer info & talare meddelas inom kort.

När: Torsdag 3 juni, kl 15.00 – 16.00
Var: Online, via Zoom (ej bokningsbart ännu)

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Om Marketing Afternoons

Marketing Afternoons är en seminarieserie signerad Marknadsföreningen Stockholm och United Spaces där vi fyra eftermiddagar om året lyfter fram det allra bästa inom marknadsföring och kommunikation. Kom och bli inspirerad av spännande talare och case samtidigt som du får en rejäl energiboost i form av en nyttig powerfika.*

*Under rådande omständigheter har vi flyttat eventet online. Vi uppmuntrar alla att, över en kopp kaffe eller te och något energigivande att tugga på, stanna kvar efter föredraget för att ställa frågor och inte minst mingla och diskutera med andra deltagare! Via Zoom kan du göra detta med såväl bild och ljud som via chat.

Tidigare nerslag i seminarieserien Marketing Afternoons:

  • Fredrik Wass, Omvärldsanalytiker Sveriges Tidskrifter: De viktigaste medietrenderna 2021
  • Pino Roscigno, Commercial & Brand Director, Stadium: Att aktivera världen
  • Silla Levin, Forsman & Bodenfors: Kommunikationens kraft – att bygga hållbara varumärken
  • Calle Sjönell, Facebook: Vad fungerar i sociala medier, på riktigt?
  • Patrik Nygren-Bonnier, Årets Marknadschef 2017, Så skapades reklamkoncepten bakom IKEA och Åhléns