Relationsmarknadsföring

Nätverket Relationsmarknadsföring: Neuro Science med PostNord

Marknadsföreningen Stockholm

NeuroScience med Postnord

Behind the Mind 2 – hur reagerar vi på administrativ kommunikation

Välkommen till PostNords presentation av neuro science-undersökningen ”Behind the Mind 2”. Undersökningen är den första neuro science-undersökningen i Norden och den första i världen att studera verkliga kampanjer från annonsörer.

PostNord har tillsammans med Ipsos, Neurons Inc. och House of Friends genomfört en ny neuro marketing-studie där de undersökt hur vårt undermedvetna reagerar på fysisk och digital administrativ kommunikation så som fakturor, kommunal information m.m.

Kom och lyssna till Johanna Strande, chef för analys och kundinsikt på PostNord, som presenterar studien som ger insikt i hur hjärnan reagerar på administrativ kommunikation beroende på hur känslig informationen är, hur den är utformad, samt i vilken kanal den kommuniceras.

 

När: Måndag 22 oktober, kl. 17.00-19.00
Var: Postmuseum, Lilla Nygatan 6, i Gamla Stan

 

Det bjuds på smörgås och kaffe/te. Välkommen!

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff 22 oktober, kl. 17.00-19.00

BOKA DIN PLATS >>