Employer Branding

Nätverket Employer Branding: Generation Z – nästa generation medarbetare vill ha en rejäl pension

Marknadsföreningen Stockholm

Generation Z

–Nästa generation medarbetare vill ha en rejäl pension

De är många. De har alltid haft internet. Men de är inte alls som du tror. Uppvuxna med finanskris, flyktingkris och klimatångest. Konservativa och liberala samtidigt. Ovana vid socialt umgänge i verkliga livet. Generation Z kommer att ställa nya krav på dig som arbetsgivare, kollega och entreprenör. Hur ska du ska förhålla dig till en ny generation som ställer gamla sanningar på sin spets?

Varumärkes- och employer branding-byrån Brandcentric har studerat aktuell forskning och debatt om generationen född efter 1995 – efter generation X och Y. Den första undersökningen gjordes 2016 och nu kommer uppföljningen. Brandcentric vet hur du ska vårda och utveckla ditt arbetsgivarvarumärke så att du ökar din förmåga att attrahera medarbetare som kan vara med och bygga framtiden.

Välkommen till en frukost med nätverket Employer Branding där du får en fördjupad förståelse för förväntningar och krav som du måste ha koll på och agera på redan idag.

 

När: Fredag 27 september kl. 08:30-10:00*
Var: GT30, Grev Turegatan 30,  Stockholm

 

*Frukost från 8:30. Presentationen börjar kl 9.00. Vi kommer att vara på GT30, en trevlig kontorsklubb ett stenkast från Stureplan som är fylld av spännande företag, varav Brandcentric är ett.

Avbokning sker senast 24h innan eventets starttid. Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff, 27 september, kl 08:30-10.00

BOKA DIN PLATS >>