Cervera

Nätverket CxL: NPS 2.0 – Så jobbar Cervera med kundlojalitet

Marknadsföreningen Stockholm

NPS 2.0 – Så jobbar Cervera med kundlojalitet

Välkommen på nätverksträff med CxL! Här får vi fördjupa oss i hur Cervera jobbar med kundlojalitet, något de vunnit pris för 2017 då de vann ”Sveriges bästa lojalitetsprogram”.

På träffen får vi lyssna till Sven Johansson, CRM-ansvarig på Cervera som berättar om hur du kan arbeta långsiktigt och ta strategiska beslut utifrån Net Promotor Score-mätningar (NPS). Han delar även med sig om hur de arbetar med att driva och noga följa upp kundaktiviteter med lojalitetsprogrammet som bas.

 

När: På grund av covid-19 som nu kraftigt påverkar våra detaljhandelsföretag skjuter vi denna träff på framtiden. Mer info kommer.
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom

 

Så behandlar vi dina personuppgifter