Nätverk

Nätverket CxL: Kundresan

Marknadsföreningen Stockholm

Kundresan – företagets väg till hållbara kundrelationer

–Med nätverket CxL (Customer Experience, CRM & KundLojalitet)

Kunden är ute på en resa i förhållande till ditt företag. Vad som möter kunden och hur företaget upplevs i stort och smått ger förutsättningar för hur långt kunden är villig att resa med er, hur nöjd kunden kommer bli och hur lönsamt det blir för företaget. Den som känner till kundresan skapar förutsättningar för företagets långsiktiga fortlevnad.

  • Hur ska vi se på kundens resa?
  • Hur viktig är den för oss?
  • Vem ska göra jobbet på vårt företag?
  • Vilka utmaningar finns?
  • Vem måste vara med på resan från företagets sida?
  • Var kan besparingar göras, och var finns intäktsökningarna?

Klart är: kunden kommer att resa utan oss om vi står kvar på perrongen.

Varmt välkommen till årets andra träff med Customer Experience, CRM & Kundlojalitetsnätverket.

Margareta Boström, konsumentbeteendeexpert och affärsutvecklare, inspirerar i denna föreläsning till att skapa mer hållbara kundrelationer, utifrån sin bok ”Kundresan – din guide till hållbara kundrelationer”.

 

När: Onsdag 10 april, kl 17.00-19.00
Var: Kiwano, Sankt Eriksgatan 72, 3 tr ner i valvet
(Ingång även från Atlasgatan, i vändplan)

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff 10 april, kl 17.00-19.00

BOKA DIN PLATS >>