Kundupplevelser

Nätverket CxL: Konsten att skapa meningsfulla kundupplevelser

Marknadsföreningen Stockholm

Konsten att skapa meningsfulla kundupplevelser

Välkommen till denna nystart av nätverket Relationsmarknadsföring, nu med nytt namn – Customer Experience, CRM & KundLojalitet.

Kundrelationer är viktigare än någonsin! År 2020 kommer kundupplevelse vara ett företags viktigaste konkurrensfaktor – viktigare än produkt och pris – och 85% av ett företags kundkontakter sker helt digitalt! För att avspegla detta ökade fokus på kundupplevelser och vikten av att bygga emotionell lojalitet till sina kunder byter vi namn på vårt nätverk från Relationsmarknadsföring till Customer Experience, CRM och Kundlojalitet.

Vid vår första träff i ny skrud besöker vi Arvid Axland, grundare till upplevelse- och reklambyrån Pool och författare till boken ”Jakten på känslan-konsten att skapa meningsfulla kundupplevelser”.

Tema för kvällen: Konsten att skapa meningsfulla kundupplevelser

Vi ses på Pool där Arvid Axland bjuder på teorier och framförallt goda exempel på hur man skapar meningsfulla upplevelser och bygger starka kundrelationer.

 

När: Tisdag 12 mars, kl 16.30-18.00
Var: Pool, Surbrunnsgatan 33, Stockholm

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff 12 mars, kl 16.30-18.00

BOKA DIN PLATS >>