cx management

Nätverket CxL: Det strategiska ramverket och ett case med Adlibris – besök CxL på CX Management-konferensen

Marknadsföreningen Stockholm

Så maxar du kundrelationerna i en digital värld – från strategi till praktik

– CxL-nätverket gästar CX Management-konferensen

Kundupplevelse är en av de viktigaste konkurrensfördelarna på marknaden idag. Det förutsätter ett proffsigt, relevant och konsekvent kundbemötande som hänger ihop över alla kanaler. Många företag satsar idag på att arbeta mer kund- och datadrivet för att bli bättre på att differentiera sin kommunikation utifrån kunders beteenden och olikheter. För att lyckas krävs ett holistiskt synsätt där både strategi, system och arbetssätt adresseras.

Under vår programpunkt på konferensen kommer ni få ta del av inspiration runt ämnet i stort samt ta del av ett konkret case ur verkligheten – från strategi till praktik.

Del 1: Det strategiska ramverket för CX

  • En teknikrevolution driver en kundrevolution
  • Best in class Customer Experience
  • Vikten av det personliga
  • De fyra pelarna för framgång

Camilla Cramner, Loyalty Expert och grundare av LoyaltyFactory och nätverksledare
Marknadsföreningens CxL-nätverk, inspirerar och pratar om hur du maxar kundrelationerna i en
digital värld.

Del 2: CASE – Så har Adlibris skapat en personlig kundupplevelse bland 13 miljoner titlar

Adlibris arbetar aktivt med en förändringsresa med målet att bli mer kundcentrerade och personaliserade. Förändringen har inneburit nya IT-system, men den har också fått en stor påverkan på arbetssätt. Ta del av vilka lärdomar de gjort längs vägen!

Veronica Fras, CMO på Adlibris, delar med sig av:

  • Lärdomar om hur ett förändringsarbete mot att bli mer kundcentrerad och personaliserad kan se ut i praktiken
  • Personaliserad kommunikation omnikanal
  • Ekosystem IT
  • Förändrade arbetssätt

Som medlem i Marknadsföreningen går du kostnadsfritt på vår programpunkt under CX Management-konferensen. Du anmäler dig som vanligt här i eventkalendern.

OBS. För detta event så kommer ditt namn, företag och epost att delas med arrangören Hexanova för eventhantering, information och registrering.

Ta del av hela konferensen med 20% medlemsrabatt

CX konferens

Vill du besöka hela konferensen har du som medlem extra förmånligt pris. Koden MiS20 ger dig 20% rabatt på konferensbiljetten. Här kan du läsa mer om hela programmet, talare och anmäla dig: https://cxmanagement.se

När: Tisdag 24 oktober, kl 13.00 – 14.30*
Var: Sergel Hub, Sveavägen 10a, 111 57 Stockholm

*HÅLLTIDER:
Del 1: 13:20 – 13:50
Del 2: 14:00-14:30

Nätverksträff 24 oktober, kl 13.00-14.30

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Camilla Cramner, Loyalty Expert och grundare av LoyaltyFactory och nätverksledare
Marknadsföreningens CxL-nätverk

Veronica Fras, Kundupplevelsefokuserad och datadriven förändringsledare, CMO Adlibris