wakai

Nätverket Content Marketing: 50plus – det osynliga guldet

Marknadsföreningen Stockholm

50plus – det osynliga guldet

Dina byråer har inte koll på äldre influencers. Dagens stora och växande 50+ generation är unik. Uppvuxna i en analog värld har de transformerats in i den digitala. De äger 80% av tillgångarna och står för 70% av köpkraften.

WAKAI är ett influencernätverk och digital contentbyrå vars medarbetare har stor erfarenhet av PR och reklam i mediabranschen. Grundarna Annika Jankell och Ulrica Örn ser bara fördelar med dagens digitala möjligheter.

”Utan krångliga mellanhänder kan vi skapa unikt innehåll med våra fantastiska och folkkära influencers. Det är vår tid nu och vi har redan märkt ett enormt gensvar från kunder som vill nå denna målgrupp”.

Key takeaways

  • Lär dig kommunicera effektivt med den mest värdefulla målgruppen på marknaden
  • Inspireras av Annika Jankell och Ulrica Örns mission om att ändra åldersfixerade och förlegade attityder. WAKAI är japanska och betyder ”Young at heart”.
  • Få värdefull information på hur du kan nå 50+-generationen baserad på unika målgruppsanalyser

 

När: Onsdag 24 april, kl 08.00-10.00
Var: A-house, Östermalmsgatan 26 A, Stockholm

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff 24 april, kl 08.00-10.00

BOKA DIN PLATS >>