Beteendedesign

Nätverket Beteendedesign: Marknadsavdelningar blir beteendedesigners

Marknadsföreningen Stockholm

Marknadsavdelningar blir beteendedesigners

Beteendedesign är ett samlingsnamn på tekniker som får människor att göra som du vill. Exempelvis köpa mer av dina produkter, oftare och till högre pris. Kom och lär dig grunderna på under 119 minuter och 59 sekunder.

Lyssna på föredraget ”Marknadsavdelningar blir beteendedesigners”. Vi reder ut skillnaderna mellan nudging, priming, kultur och design – samt när du bör använda vilket verktyg. Missa inte detta tillfälle, det kan kosta dig affärer.

Oavsett vilket problem du har handlar det alltid om att en människa har ”fuckat upp”. Förstår du varför människor gör som de gör idag, kan du få dem att göra som du vill imorgon. Så vems beteende vill du förändra – och hur?

Kom och lär dig:

  • Grunderna i beteendedesign.
  • Vad en beteendecykel är.
  • Skillnaderna på kultur, design, nudging och priming.
  • När du bör använda vilket verktyg.
  • Modeller och redskap som du kan applicera direkt i din dagliga verksamhet.

 

När: Onsdag 12 februari, kl 17.00-19.00
Var: Naava, Olof Palmes gata 17, Stockholm (T-bana Hötorget)

 

Detta får du med anmälan

  • En plats på föredraget
  • Presentationsmaterialet med konkreta framgångsexempel via mejl efter föredraget
  • Kostnadsfritt nyhetsmejl om kulturstyrning från föredragshållaren ca 8 gånger per år (frivilligt)

Anmäl dig nu, sista nätverksträffen blev fullbokad illa kvickt!

Varmt välkommen,
Stefan Mellsjö och Tommy Lindström, ledare för nätverket Beteendedesign.

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff 12 februari, kl 17.00-19.00

BOKA DIN PLATS >>