Beteendedesign

Nätverket Beteendedesign: Utveckla din marknadsföring – utse en fiende

Marknadsföreningen Stockholm

Utveckla din marknadsföring – utse en fiende

Lantmännen, Apple, Bush och Trump. Alla har de fått kunder, medarbetare och medborgare att sluta upp bakom sig mot en yttre fiende. Men det handlar inte om att bara skapa en skön reklamhistoria, eftersom ditt val av antagonist ger långsiktiga konsekvenser för hela din verksamhet. Valet blir ditt bolags existensberättigande och kärnan i din företagskultur. Därför krävs eftertanke, åtagande och investeringar – för att metoden inte ska sluta som ett ytligt reklamjippo.

Kom och hör hur du hittar rätt fiende för din verksamhet och får kunder samt medarbetare att lojalt sluta upp bakom dig och din företagskultur.

Agenda:

  • Reklam är för reklamare. Vad vill du lösa för verksamhetsproblem?
  • Forskning visar att det handlar om starka drivkrafter i vårt DNA
  • Exempel: Björn Borgs, Socialdemokraternas och Viktor Orbans gemensamma nämnare
  • Så hittar du rätt fiende för din verksamhet och företagskultur
  • Kundfall FinlarmGruppen.
  • Master minding
  • Öppen diskussion
  • Sammanfattning och avslut

 

När: Torsdag 7 mars, kl 17.00-19.00
Var: Naava, Olof Palmes Gata 17, Stockholm (T-bana Hötorget)

 

Varmt välkommen,
Stefan Mellsjö och Tommy Lindström
Ledare för nätverket Beteendedesign

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff 7 mars, kl 17.00-19.00

BOKA DIN PLATS >>