Marknadsföreningen Stockholm
Coca-Cola – Made in Jordbro
Denna nätverksträff samarrangeras av Employer Branding och Kundinsikt
Vi startar med en rundvandring på Coca-Cola som är nummer 1 på Leesmans lista över världens bästa arbetsplatser som fått certifieringen Leesman+. Huvudkontoret genomgick en omfattande renovering och målet var en modern, aktivitetsbaserad arbetsplats som skapar förutsättningar för kreativa möten.
Coca-Cola har tagit till vara på företagets olika varumärken och vad dessa signalerar. Varumärkena återkommer sedan i inredningen. Ett exempel är de olika rummen med tema som speglar Coca-Cola, Sprite, Fanta eller mineralvattnet Bonaqua mentalitet. Kommunikationsdirektör Lisa Wahlström kommer att berätta om mer om detta.
Efter rundvandring i Coca-Colas lokaler och diskussion kring Employer Branding, kommer Affärsområdeschef Eivind Granås och Shopper Marketing Manager Jennica Weeren att berätta för oss hur Coca-Cola använder kundinsikt för att förverkliga sin strategi om att bli ”A Total beverage company”.
När: Tisdag 12 februari, kl 15.00-17.00
Var: Coca Cola, Dryckesvägen 2C, Haninge
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.
Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter
Nätverksträff 12 februari, kl 15.00-17.00