CXM summit

Medlemserbjudande: Customer Experience Management Summit 2019

Marknadsföreningen Stockholm

Customer Experience Management Summit 2019

– Öka lönsamheten genom att skapa enastående kundupplevelser

Genom ett samarbete med NOWBiZ Business Events har medlemmar i Marknadsföreningen Stockholm möjligheten att lösa biljett till specialpriset 2 995kr (exkl moms – ord pris 4 995 kr exkl moms). Erbjudandet gäller fram till den 3 november 2019.

För att ta del av erbjudandet:

Gå till bokningslänken nedan och fyll i koden du fått i ditt medlemsbrev (går ut varje tisdag) i fältet ”Promo code”. Tryck sedan på ”Aktivera Promo code”. Då dyker biljetten upp som valalternativ i listan. Sen är det bara att slutföra bokningen.

_____________
Kundupplevelsen har fått en mycket viktig och allt större betydelse för att få lojala kunder och därmed skapa hög lönsamhet. Ännu viktigare blir det när det ekonomiska klimatet blir tuffare. Det är därför viktigt att du verkligen förstår vikten av att arbeta strategiskt och integrerat med hela kundupplevelsen för att alla interaktioner, oavsett kanal, ska stärka varumärket och därmed göra företaget mer framgångsrikt.

För att lyckas med detta arbete krävs ett rejält teamarbete. Vår rekommendation är därför att ni går flera från er organisation för att skapa en gemensam plattform för ert fortsatta arbete med en framgångsrik kundupplevelse. Konferensen är en spännande mix av praktikfall och experter inom kundupplevelse- och kundinsiktsområdet.

Du kommer att få lyssna till många nya spännande praktikfall och experter inom CXM-området. Dessutom får du möjlighet att nätverka med andra personer, organisationer, utställare och sponsorer som ger dig nya infallsvinklar på dina utmaningar och framtida möjligheter. Konferensen leds av moderator Maria Westman.

Bokningslänk & hela programmet: https://cxmsummit2019.nowbiz.se

 

När: 19 november, 08:15-16:30
Var: 7A Odenplan