CXM2019

Medlemserbjudande: Customer Experience Management 2019

Marknadsföreningen Stockholm

Customer Experience Management 2019

– Lär dig förstå dina kunder och bli framtidens vinnare!

Genom ett samarbete med NOWBiZ Business Events ges medlemmar i Marknadsföreningen Stockholm möjligheten att lösa biljett till specialpriset 2 995 kr (ord pris 4 795 kr). Erbjudandet gäller till och med den 1 april 2019.

”Trendspanaren Göran Adlén inleder konferensen som en av flera keynote speakers. En annan keynote speaker är Rijn Vogelaar, författare av boken ”The Superpromotor” samt Mattias Andersson, Insight & Friends. Det blir många spännande kundcase från bland annat Telenor, Filmstaden, Nordic Choice Hotels, Bergendahls, Byggmax med flera. Du får även möjlighet att nätverka med andra personer, organisationer, utställare och sponsorer som ger dig nya infallsvinklar på dina utmaningar och framtida möjligheter. Dagen modereras av Maria Westman.”

För att använda dig av erbjudandet:

Uppge den promokod (längst ned till vänster i anmälningsfältet) som förmedlas i medlemsbrevet som går ut till alla medlemmar på tisdagar. Är man redan anmäld går det inte att åberopa koden i efterhand.

Är du medlem och saknar medlemsbrevet? Kontakta gärna per@mis.se.

Bokningslänk: http://cxm2019.nowbiz.se

 

När: 14 maj kl. 08:15-16:30
Var: Epicenter, Mäster Samuelsgatan 36, Stockholm