Marknadsföreningen Stockholm
Marknadsföreningen på Retail Experience Live
Panelsamtal: “Vad blir den fysiska butikens roll imorgon när alla skriker teknik och upplevelse?”
Kom och lyssna på mässans kanske mest intressanta interaktiva samtal tillsammans med några experter inom retail i samarbete med Marknadsföreningen Stockholm och Retail Tech X . Panelsamtalet har som tema “Vad blir den fysiska butikens roll imorgon när alla skriker teknik och upplevelse?”
Deltagarna i panelen består av Anna-Karin Holck, Vice President Customer Experience på KappAhl, Matilda Wiechel, External Communications Manager på The Body Shop, Johan Lidenmark, Chief Digital Officer på Intersport och Payman Hazheer, VD på retailbyrån Workshop.
Samtalet faciliteras av retailprofilen Alex Baker, grundare och VD för Retail Tech X och grundare av retailnätverket RIO på Marknadsföreningen Stockholm.
När: Torsdag 16 maj kl. 09:00-09:45
Var: Theatre 2, Kistamässan, Stockholm
Är du intresserad av att ta del av evenemanget? Det är öppet för alla deltagare på Retail Experience Live-mässan.
Registrera dig som deltagare på mässan här: https://registration.n200.com/survey/2fxvk2sr2vtmu?actioncode=7010
Deltagande på mässan är gratis.