Marknadsföreningen Stockholm
Insikter och reflektioner från en av Sveriges mest prisade byråer
– Event online med mingel och eftersnack
Hur resonerar egentligen dagens konsumenter kring hållbarhet och vad ska man tänka på när man kommunicerar med dem i ämnet? Vilken roll kan vi som jobbar med kommunikation spela i denna mänsklighetens stora utmaning, är vi en del av problemet eller lösningen?
Silla Levin reder ut hållbarhetsbegreppet, delar med sig av värdefulla insikter och råd samt visar upp några exempel på bra och effektiv kommunikation med hållbarhet i fokus.
När: 15 april, kl 15.00-16.00*
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom. Vi skickar en länk till alla anmälda.
*Föredrag mellan 15.00 och 15.45, sedan finns möjlighet att ställa dina frågor och mingla digitalt med andra deltagare.
OM TALAREN
Silla Levin är VD och Art Director på Forsman & Bodenfors, en av Sveriges mest meriterade byråer med globala kunder som bl.a. H&M, Volvo Cars och Procter & Gamble. Hon har drygt 20 års erfarenhet från reklambranschen och blev 2014 tilldelad den prestigefulla utmärkelsen Platinaägget för sina insatser. Detta gör henne till den tredje kvinnan i svensk reklamhistoria som förärats med en plats i Platinaakademin.
Om Marketing Afternoons
Marketing Afternoons är en seminarieserie signerad Marknadsföreningen Stockholm och United Spaces där vi fyra eftermiddagar om året lyfter fram det allra bästa inom marknadsföring och kommunikation. Kom och bli inspirerad av spännande talare och case samtidigt som du får en rejäl energiboost i form av en nyttig powerfika.*
*Under rådande omständigheter har vi flyttat eventet online. Vi uppmuntrar alla att, över en kopp kaffe eller te och något energigivande att tugga på, stanna kvar efter föredraget för att ställa frågor och inte minst mingla och diskutera med andra deltagare! Via Zoom kan du göra detta med såväl bild och ljud som via chatt.
Det här evenemanget är exklusivt för medlemmar hos Marknadsföreningen Stockholm och United Spaces.
ONLINE - Marketing Afternoons, 15 april kl 15-16