Lunchseminarium: Värderingsdriven kommunikation

Marknadsföreningen Stockholm

Värderingsdriven kommunikation

–vad det är och hur du tillämpar det

Att (på riktigt) stå för något blir allt mer relevant för varumärken som vill differentiera sig och engagera sina målgrupper. Redan 2005 kom boken People don’t buy what you sell, they buy what you stand for men det är framförallt de senaste åren som det flitigt talats om värderingsdriven kommunikation.

Men vad innebär det rent konkret? Kan alla organisationer arbeta värderingsdrivet, och var börjar man i så fall? Vad riskerar man att förlora och vad kan man vinna?

Välkomna att lyssna på Helya Houshmand, grundare av kommunikationsbyrån Story Relations, tala om värderingsdriven kommunikation. Under seminariet kommer vi att titta närmare på vad begreppet innebär och vad forskningen säger, gå igenom exempel på lyckade (och mindre lyckade) case och diskutera vilka möjligheter och risker som finns med att arbeta värderingsdrivet.

Avslutningsvis delar Helya med sig av konkreta tips och verktyg på hur ni själva kan kommunicera mer värderingsdrivet i er organisation.

Story Relations: www.storyrelations.com

 

När: Fredag 23 november, kl 11.30-13.00*
Var: Story Relations, Gästrikegatan 20, 113 62 Stockholm

 

*Enklare lunch serveras från 11:30, seminariet börjar 12:00.

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se. Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Seminarium, 23 november, kl 11:30-13.00

BOKA DIN PLATS >>