Growth

Lunchseminarium: Så positionerar du ditt varumärke för att dra nytta av framtidens möjligheter

Marknadsföreningen Stockholm

Så positionerar du ditt varumärke för att dra nytta av framtidens möjligheter

Vi lever i en tid av snabba förändringar där digitaliseringen har nått alla aspekter av samhället. Men när de flesta ser utvecklingen främst som ett sätt att höja effektiviteten i en organisation, är det de som tar språnget fullt ut och transformerar hela kundupplevelsen som blir de verkliga vinnarna. De som ser att ständigt förändrade spelregler också skapar möjligheter att skapa nytt och unikt värde för människor.

Grow är en internationell varumärkesbyrå med huvudkontor i Stockholm. Genom att kombinera strategi, innovation, design, kommunikation och teknik skapar de holistiska varumärkesupplevelser som spänner över hela kundresan. Sedan 2018 är Grow en del av Digitalist Group, en global CX- och innovationsbyrå med kontor i London, Vancouver, San Francisco och Helsingfors.

Key takeaways:

  • Hur varumärken bäst positioneras för att ta till vara på framtidens alla möjligheter
  • Nyckelprinciper för att designa holistiska varumärkesupplevelser över hela kundresan
  • Hur innovation skapar långsiktig tillväxt och relevans för ett varumärke
  • Exempel på lyckade positioneringar

 

När: Onsdag 5 juni kl. 11:30-13:00*
Var: Grow, i A house, Östermalmsgatan 26, 5 tr
T-bana: Tekniska Högskolan, ca 5 min promenad

 

*Enklare lunch serveras från 11:30, seminariet börjar 12:00.

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se. Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Seminarium, 5 juni, kl 11:30-13.00

BOKA DIN PLATS >>