Katarina Graffman

Frukostseminarium: Vi är vad vi köper

Marknadsföreningen Stockholm

Att vara ett konsumentdrivet företag

–Med Katarina Graffman och Jacob Östberg

Under detta frukostseminarium diskuterar vi hur företag kan hitta sätt att vara fortsatt relevanta i en föränderlig konsumtionskultur?

Enbart genom att förstå konsumtionskulturen och den sociala roll som konsumtion spelar för människor kan företag definiera sitt existensberättigande. Hur ska företag till exempel tänka för att omforma sitt marknadserbjudande för att passa en konsumtionskultur som i rask takt går från att vara fokuserad på ägande och ackumulerande av prylar till att istället fokusera på tillgänglighet, där ägandet snarare ses som en börda?

Det här är ett seminarium för företaget som vill sätta människan i centrum.

 

När: Torsdag 20 september kl. 08:00-09:30*
Var: Boulebar Tryckeriet, Liljeholmsvägen 14 (Stockholm)

 

*Frukost serveras från 08:00, seminariet börjar 08:30.

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se. Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Seminarium, 20 september, kl 08:00-09.30

BOKA DIN PLATS >>