Varumärke

Frukostwebbinarium: Är det åter igen dags att fråga oss varför vi ska ha varumärken?

Marknadsföreningen Stockholm

Är det åter igen dags att fråga oss varför vi ska ha varumärken?

– Ett webbinarium med Erik Modig

I budgettider, framförallt under kristider, är risken stor att investeringar i varumärket minskas eller stryks helt. Att kunna omsätta varumärkets värde till kassaflöden och förklara hur det går till är avgörande för marknadsförares förmåga att motivera sin budget.

Vi har bjudit in Erik Modig som här går igenom praktiska exempel, forskning och bevis som ni kan använda för att bli bättre på att argumentera för varumärkets värde. Genom att bättre förstå effekt på kort och lång sikt blir vi både bättre på att investera rätt samt att förklara värdet av de investeringarna.

När: Fredag 20 november kl. 08:30-09:30
Var: Online via Zoom

Webbinarium, 20 november

BOKA DIN PLATS >>

Villkor & avbokning

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Talare

Erik Modig har över tio år erfarenhet från Handelshögskolan i Stockholm och gedigen erfarenhet från att undervisa och leda bolag inom marknadsföring. Han anses av många vara en av Sveriges främsta forskare och experter på kommunikation och marknadsföring.