Marknadsföreningen Stockholm
Vad betyder digitaliseringen av samhället för marknadsföring och kommunikation?
Samhällsfrågan: I en allt mer snabbrörlig och uppkopplad värld finns fler mediekanaler än någonsin, tekniska möjligheter i form av exempelvis AI, Machine Learning, ökad mätbarhet och ett skifte där konsumenten befinner sig i förarsätet. Hur möter dagens och morgondagens marknadsförare och kommunikatörer utmaningen?
Medverkande
Marie Sommar, Vd, Marknadsföreningen i Stockholm (moderator)
Maria Westman, Kommunikationsrådgivare, C by West och Ordförande, Swedish Content Agencies (moderator)
Erik Haglöf, Vd, Bohmans nätverk
Per Nilsson, Kommunikations- och marknadschef, Semcon
Johanna Snickars, Kommunikationschef Microsoft
Camilla Wallander, Vd, Berghs School of Communication
Var: Dagens Medias tält, Hamnplan, H204, Almedalen, Gotland
När: Måndag 2 juli, kl 15.15 – 16.00
Ingen föranmälan behövs. Välkommen!
Seminariet arrangeras i samarbete med Dagens Media.