Almedalen

Almedalen: Hållbara företag och långsiktigt hållbar kommunikation

Marknadsföreningen Stockholm

Hållbara företag och långsiktigt hållbar kommunikation

–Framgångsrecept eller ett nödvändigt ont?

Samhällsfrågan: Mängden budskap ökar, transparensen är hög för konsumenter i medielandskapet tack vare sociala medier och graden av teknikutveckling. Vad är företagens större syfte och betydelsen för äkthet i ett varumärke? Vad är framgångsreceptet till ambassadörskap och konsten att få alla att dra åt samma håll?

Medverkande

Marie Sommar, Vd, Marknadsföreningen i Stockholm (moderator)
Maria Westman, Kommunikationsrådgivare, C by West och Ordförande, Swedish Content Agencies (moderator)
Björn Larsson, Marknadsdirektör Coop
Sabina Rasiwala Hägglund, HR- och kommunikationsdirektör, SVT
Sara Watz, Vd Lynxeye Society
Marita Wengelin, Head of Public Relations, Max Burgers

 

Var: Dagens Medias tält, Hamnplan, H204, Almedalen, Gotland
När: Tisdag 3 juli, kl 15.15 – 16.00

 

Ingen föranmälan behövs. Välkommen!

Seminariet arrangeras i samarbete med Dagens Media.

 

Missa inte heller:

Måndag 2 juli – Vad betyder digitaliseringen av samhället för marknadsföring och kommunikation?