Marknadsföreningen Stockholm
Värderingsdriven kommunikation – hur speglar vi mångfald och gör skillnad på riktigt?
–Ett panelsamtal
Beskrivning av samhällsfrågan
Vad krävs för att gå från värdegrundsarbete och varumärkesstrategi till konkret handling?
Utökad information om evenemanget
Som marknadsförare och kommunikatörer lever vi i en verklighet med total transparens. Intern och extern kommunikation är tätt sammanflätade och att vara relevant är en av nycklarna. Vår nutida kommunikation och marknadsföring måste spegla vårt mångkulturella samhälle. Företag och organisationer måste våga ta ställning och visa att vi vill göra skillnad på riktigt.
Moderator: Marie Sommar, vd, Marknadsföreningen Stockholm och Maria Westman, C By West
Paneldeltagare:
–Elcim Yilmaz, vd Superturken
–John Mellkvist, Seniorkonsult & futurist, Mindmakers PR
–Suzan Hourieh, Head of Diversity Management, Volvo Car Mobility (M) och vd, The Social Few
När: Tisdag 2 juli, kl 13:00-13:30
Var: Kronstallgränd 4, Visby, Gotland
Evenemangsinfo på Almedalens sajt: http://program.almedalsveckan.info/event/user-view/58343
Marknadsföreningen Stockholm i Almedalen 2019:
Dag 1 – Måndag 1 juli: Hur skapas hållbara och effektiva marknads- och kommunikationsavdelningar i det digitala landskapet?
Dag 3: Onsdag 3 juli: Hur möter vi framtidens konsument, skapar minnesvärda kundupplevelser & främjar hållbar konsumtion?
Inför Almedalen 2019:
Referat från våra samarrangemang med Dagens Media från Almedalen 2018: