Nästa träff: Håll utkik i kalendern!

Erfarenhetsnätverket B2B passar dig som jobbar med marknadsföring och kommunikation riktad mot företag.

Målet med nätverket är ett gemensamt lärande och erfarenhetsbyte i syfte att öka vår kompetens om hur företag bäst marknadsför och säljer till andra företag. Kontakta gärna oss om du har ett ämne som du vill belysa och tror kan vara av intresse för övriga i nätverket. Varmt välkommen till B2B-nätverket och väl mött!

Ledare:

Anna EdkvistAnna Edkvist, Group Brand Manager på Dustin. Brinner för varumärke och kommunikation och har sedan 2005 arbetat i en rad olika roller inom Dustins marknads- och kommunikationsavdelning. Älskar att lära mig nya saker och anta nya utvecklande utmaningar. Ser detta forum som ytterligare en möjlighet att göra just det, och att få delta i intressanta samtal om B2B-kommunikation med människor som delar mitt intresse och har spännande infallsvinklar och erfarenheter.

Kontakt: anna.edkvist(@)dustin.se, 073-3638968

Gwen LafageGwen Lafage, General Manager, Sköna Europe. After graduating from business school in France, Gwen worked at top advertising and communication agencies in London and Paris for over 10 years (Leo Burnett, Grey and BBDO). Throughout her career she managed multi-brand communication campaigns for international clients such as Procter & Gamble, Coca-Cola, Masterfoods International, and American Express, as well as numerous local brands. After moving to San Francisco, she started working at Sköna, a B2B creative agency specializing in marketing for tech companies.

Kontakt: gwen(@)skona.com

Ansvarig från Marknadsföreningen: Jenny Aarnio, jenny(@)mis.se

Socialt

MiS nätverk har ett forum på LinkedIn

Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna.
Använd gärna hashtaggen #mis_sthlm på Twitter och Instagram för att andra ska kunna följa dina inlägg.

Tidigare teman

  • Kommunikation i digitaliseringens tidsålder, Nils Andersson Wimby
  • Trender som förändrar B2B, Hilanders
  • Framgångsrik content, The Content Family
  • Marketing Automation, Liana Technologies
  • Hållbarhet stärker varumärket och ökar intäkterna, var ska marknadsavdelningen börja?
  • Skellefteå Kraft + Tesla Motors = Disruptive Innovations. Vad betyder det i praktiken?
  • Sluta skjut från höften! Målinriktad Content Marketing B2B
  • Nätverksträff B2B: Referral marketing, konsten att inspirera andra att hjälpa dig
  • Nätverksträff B2B: Kundnytta och kundperspektiv med Service Design
  • B2B-nätverket: Så blev Zalando nummer 1 i Danmark på 12 månader
  • Dela :