Disruptör
Marknadsföreningen Stockholm | Årets Marknadschef, Fördjupning och tips

Finalisternas bästa tips

– Årets Marknadschef 2019

Den 5 februari är det återigen dags för Marknadsföreningen Stockholms årliga event ”Årets Marknadschef”. Under eftermiddagen, med ett fullspäckat program av keynotes, högaktuella spaningar och mycket annat, ska vi utse våra vinnare i de fyra kategorierna: Årets Marknadschef, Årets Framtidslöfte, Årets Disruptör och Årets Varumärkesresa.

Inför eventet delar våra finalister här med sig av sina lärdomar. Hur har de tänkt och agerat för att nå sin plats bland våra finalister, och vad har de för tips till andra?

Här är de bästa tipsen från finalisterna till kategorin Årets Disruptör: FirstVet, Lifvs, The Social Few och Voi.

Priset för kategorin ”Årets Disruptör” delas ut till ett företag som genom en enkel och prisvärd produkt/tjänst rör om i en traditionell marknad och därmed utmanar etablerade aktörer. Disruptören har kunden i fokus och använder senaste tekniken för att nå framgång.

FirstVet

FirstVet

”Att utmana betyder inte automatiskt att ersätta”
Läs de bästa tipsen från FirstVet här >>

Lifvs

Lifvs

”Skapa kommunikation och erbjudanden som kunderna upplever som meningsfulla”
Läs Lifvs bästa tips här >>

The Social Few

The Social Few

”Hög perspektivtäthet är vad som krävs för att alltid ligga i framkant.”
Läs de bästa tipsen från The Social Few här >>

Voi

Voi

”Marknadsföring behöver inte kosta”
Läs de bästa tipsen från Voi här >>