Framtidslöfte
Marknadsföreningen Stockholm | Årets Marknadschef, Fördjupning och tips

Finalisternas bästa tips

– Årets Framtidslöfte 2019

Den 5 februari är det återigen dags för Marknadsföreningen Stockholms årliga event ”Årets Marknadschef”. Under eftermiddagen, med ett fullspäckat program av keynotes, högaktuella spaningar och mycket annat, ska vi utse våra vinnare i de fyra kategorierna: Årets Marknadschef, Årets Framtidslöfte, Årets Disruptör och Årets Varumärkesresa.

Inför eventet delar våra finalister här med sig av sina lärdomar. Hur har de tänkt och agerat för att nå sin plats bland våra finalister, och vad har de för tips till andra?

Här får vi ta del av framgångsrecepten från våra finalister till Årets Framtidslöfte 2019: Marika Baltscheffsky, MEDS apotek, David Khabbazi, The Social Few, Sandra Mobaraki, Byggsandra och Diana Mosa, Talking to me.

Priset för kategorin ”Årets Framtidslöfte” delas ut till en talang inom marknad och/eller kommunikation med förmåga att kombinera analys med kreativitet för att skapa aktiviteter som påverkar och ger effekt.

Marika Baltscheffsky, Meds Apotek

Marika Baltscheffsky

”Ta hjälp från andra mer erfarna marknadsförare. Man kan inte vara bäst på allt, och rollen som marknadschef fortsätter breddas.”
Läs Marikas bästa tips här >>

David Khabbazi, The Social Few

David Khabbazi

”Utgå inte från att du sitter på alla perspektiv i livet – det gör ingen”
Läs Davids bästa tips här >>

Sandra Mobaraki, Byggsandra

Sandra Mobaraki

”Jag tror stenhårt på att ett starkt varumärke bidrar till att vi kan sälja produkter och tjänster med en bättre lönsamhet”
Läs Sandras bästa tips här >>

Diana Mosa, Talking to me

Diana Mosa

”Genom att prata högt om dit du är på väg och vad du vill åstadkomma så finns det en chans att någon i din närhet kan hjälpa dig gå åt det hållet”
Läs Dianas bästa tips här >>