Nätverk:

Varumärke

Syftet med gruppen Varumärke är att i en mindre grupp dela visioner, diskutera trender och byta erfarenheter för att både inspirera och öka våra kunskaper. Det ska vara högt i tak när vi diskuterar så att vi vågar berätta om såväl misslyckade som lyckade insatser!

Nästa träff:

15 juni – Att bygga varumärke kring en lågintresseprodukt, Preem

Ledare:

olle_nystrom110Olle Nyström är content director på Minnesota, en av Sveriges ledande kommunikationsbyråer inom event och sponsring. Olle har 25 års erfarenhet som producent av upplevelsekommunikation, möten och aktiveringsprocesser för kunder som Apoteket, IBM och Electrolux.

Olle föreläser om dramaturgi, retorik och aktivering, bl.a på Berghs School of Communication. Han har suttit i juryn för Gyllene hjulet och Guldägget och prisbelönades med 2012 års Gyllene hjul för årets bästa B2B-event. Centralt för Olle är det fysiska mötet och hur man befolkar varumärket.

Kontakt: olle.nystrom(@)minnesota.se, 072-157 67 32

 

Cecilia-PerlindSVCecilia Perlind, General Manager Communication på SIFO Research International.

Kontakt: Cecilia finns på LinkedIn

 

Socialt

linkedInMiS nätverk har ett forum på LinkedIn

Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna.
Använd gärna hashtaggen #mis_sthlm på Twitter och Instagram för att andra ska kunna följa dina inlägg.

 

Ansvarig från Marknadsföreningen i Stockholm är Sandra Sarén, sandra(a)mis.se

Tidigare teman: