Nätverk:

Market Research & insight

Detta är nätverket för dig som är intresserad av konsument- och kundinsikter,
marknadsanalys, medarbetarundersökningar, opinion- och 
samhällsundersökningar, varumärkesstrategi och marknadsföring.

I det här nätverket får du ta del av casepresentationer som ger dig uppdaterade
kunskaper inom områden som konsumenttrender, kunddriven innovation och
framtidens researchmetoder. Du får även utbyta erfarenheter med andra
nätverksdeltagare och reflektera över lärdomar från presentationerna under interaktiva diskussioner.

Nätverksträffarna alternerar mellan olika undersökningsföretag. Vi varvar presentation med diskussion vid varje tillfälle.

Nästa träff

30 augusti: Jobba datadrivet genom hela kundresan, InsightOne
26 september: GfK NORM – Virtuella butiksundersökningar

Ledare

Anna BrobackAnna Broback, PhD i konsumentbeteende, föreläsare och konsult.

Varför är du nätverksledare?

–Jag drivs av att skapa ett kreativt forum där konkreta frågor behandlas och diskuteras i workshopsformat. Drivkraften är att varje månad arrangera en nätverksträff med duktiga talare, relevanta case och intressanta diskussioner.

Kontakt
Tfn: 0707 176025
E-post: anna.broback(@)gmail.com

 

 

Socialt

linkedInMiS nätverk har ett forum på LinkedIn

Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna.
Använd gärna hashtaggen #mis_sthlm på Twitter och Instagram för att andra ska kunna följa dina inlägg.

 

MiS kontakt: Ansvarig från Marknadsföreningen i Stockholm är Helen Crowe Blomgren, helen@mis.se

 

Tidigare träffar