20 mars 2018  ·  Nyheter

Medlemserbjudande: Customer Experience Management

Customer Experience Management

Så skapar du morgondagens kundupplevelser i världsklass!

–Customer Experience Management 2018 till rabatterat medlemspris

Den 8 maj på Hotel Birger Jarl i Stockholm går konferensen Customer Experience Management 2018 av stapeln. Som medlem i Marknadsföreningen har du möjlighet att ta del av ett kraftigt rabatterat pris.

–”Vi upprepar succén. Konferensen Customer Experience Management 2018 den 8 maj i Stockholm är framtagen på begäran av tidigare deltagare. Det är en uppföljare till 2017 års succékonferenser vilka lockade mer än 250 beslutsfattare och påvisade genomgående mycket höga snittbetyg! Lyssna på keynote speakers som Göran Adlén, och Erik Modig, ta del av många praktikfall: SAS, SEB, ICA, Västtrafik, Telia, Moderna försäkringar, IQ Chef med flera samt nätverka med andra personer, organisationer, utställare och sponsorer som ger dig nya infallsvinklar på dina utmaningar och framtida möjligheter.”
–http://cxm2018.nowbiz.se/

Läs hela programmet här: http://cxm2018.nowbiz.se

Anmälan

För att ta del av erbjudandet behöver du vara medlem i Marknadsföreningen Stockholm, och går då till priset 2 995 kr.
(Ordinarie pris 4 795 kr). Erbjudandet gäller till och med den 15 april.

Uppge promokod CXM2018MIS när du anmäler dig här: http://cxm2018.nowbiz.se/signup

OBS! Det går inte att åberopa koden om man redan är anmäld.