Laddar evenemang

« Alla evenemang

  • Evenemanget har varit.

Nätverket Market Research & Insight – Virtuella butiksundersökningar

26 sep kl 17:00 - 18:30

Market Research & Insight: Predict or not to predict?

 

–Virtuella butiksundersökningar som hjälper dig att överbrygga implementeringsbarriärer

 

Mikael AhlqvistAtt förutsäga eller inte förutsäga inköpsbeteende…

Med tanke på att beslutsfattande, gränssnitt, dynamik och kontext skiljer sig enormt mellan och inom olika kanaler, är det ens möjligt att förutspå köpbeteende?

Denna fråga håller de flesta av oss vakna på natten. En sak vet vi säkert: att förstå de dolda drivkrafterna för beslutsfattandet är helt avgörande. Det är utan tvekan lika viktigt som att granska nya marknadsförutsättningar i olika kanaler, både i butik och på nätet.

Genom undersökningsverktyget SIMSTORE, gör GfK NORM virtuella shopper-undersökningar över hela världen. De kommer att dela med sig av:

  • Best praxis och inspiration inom shopper marketing
  • Potentialen hos virtuell shopper research som en integrerad del av shopper marketing och category management

Talare är Mikael Ahlqvist, Head of Client Development, GfK NORM

 

När: Tisdag 26 september, kl 17.00-18.30
Var: GfK Norm, Hälsingegatan 49

 

Det kommer att bjudas på någonting gott att äta och dricka.

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Detaljer

Datum:
26 sep
Tid:
17:00 - 18:30
Evenemangskategori:

Arrangör

Marknadsföreningen i Stockholm (MiS)
E-post:
Webbplats:
www.mis.se

Plats

GfK Norm
Hälsingegatan 49, Stockholm, 11331 Sverige
+ Google Map