Laddar evenemang

« Alla evenemang

  • Evenemanget har varit.

Nätverket Varumärke – Att bygga varumärke kring en lågintresseprodukt

15 jun kl 17:00 - 19:00

 Att bygga varumärke kring en lågintresseprodukt

 

Marie BarkPreem är ett varumärke som under lång tid arbetat med sin varumärkeskommunikation för att bygga kunskap och preferens. Det är ingen lätt utmaning att nå ut i reklambruset när man arbetar med något som ingen vill ha, men alla behöver.

År 2009 började Marie Bark på Preem och fick i uppdrag att sätta Preem på kartan. Kommunikationen behövde förändras och en del i den förändringen blev samarbete med Vasaloppet.

Hur kan man nyttja kraften i ett samarbete – vad kan ett sponsorskap tillföra i varumärkesresan – på vilka plan kan det användas och vilken nytta har det gjort?

Hur har resan sett ut? Vad har varit utmaningar och drivkrafter över tid och vad ska man tänka på för att lyckas?

Talare: Marie Bark, marknadschef, Preem

 

När: Torsdag 15 juni, kl 17.00-19.00
Var: Kantar Sifo, Vasagatan 11, 1tr

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

Detaljer

Datum:
15 jun
Tid:
17:00 - 19:00
Event Categories:
,

Arrangör

Marknadsföreningen i Stockholm (MiS)
E-post:
Webbplats:
www.mis.se

Plats

Kantar Sifo
Vasagatan 11, Stockholm, 11120 Sverige
+ Google Map