Laddar evenemang

« Alla evenemang

Nätverket Relationsmarknadsföring: Segmentering och sommarbubbel

31 maj kl 17:00 - 19:00

Sommar

Segmentering och sommarbubbel

Från demografi till värderingsstyrd segmentering

 

Vi vill fira att sommaren snart är här och uppmärksamma alla trevliga nätverks-medlemmar. Det gör vi genom att bjuda på lite bubbel samtidigt som vi pratar segmentering.

  • Hur påverkar våra värderingar vårt sätt att ta till sig kommunikation och köpa?
  • Går det att segmentera på värderingar? Hur får vi ihop transaktionsdata och undersökningsdata? Vad är värdet av att jobba med värderingsprofiler/personas?
  • Hur många målgrupper kan vi hantera i praktiken? Hur testar vi våra hypoteser kring våra kunder?

Inga svar bara frågor så här långt. Om du känner igen dig i några av dessa frågor så finns i du målgruppen som ska komma på vår sista träff i MIS relationsmarknadsnätverket för våren.

Om talaren: Bengt Waldemarson från Relationera AB kommer göra en introduktion och leda oss genom en workshop där vi bryter och bänder i dessa frågor. Vi kommer dela och byta erfarenheter och relationera en massa. Ett är säkert – vi kommer räta ut en massa frågetecken.

Dessutom blir det bubbel och snittar. Boka redan idag, begränsat antal platser.

 

När: Torsdag 31 maj, kl 17.00-19.00
Var: Kiwano, Sankt Eriksgatan 72 (3 trappor ner i valvet)

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. No show-avgift (349 kr ex moms) utgår vid sen avbokning eller utebliven närvaro.

boka

Detaljer

Datum:
31 maj
Tid:
17:00 - 19:00
Evenemangskategori:

Arrangör

Marknadsföreningen Stockholm
E-post:
Webbplats:
www.mis.se

Plats

Kiwano
Sankt Eriksgatan 72, Stockholm, 113 20
+ Google Map